صفحه اصلی / سامانه پيامكي / نکاتی مهم قبل از ثبت نام و خرید سامانه

نکاتی مهم قبل از ثبت نام و خرید سامانه

نکاتی مهم قبل از خرید سامانه پیامکی

کاربران و بازدیدکنندگان گرامی

با توجه به تنوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت های مختلف در سطح کشور ، قبل از خرید سامانه به نکات زیر توجه فرمایید :

  • در سیاست فروش بعضی از شرکت ها هزینه های پنهانی وجود دارد که در زمان خرید به مشتری اعلام نمی گردد. (به عنوان مثال : هزینه پشتیبانی و … ) دراین سامانه هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد.
  • تعدادی از شرکت ها بابت دریافت SMS هزینه دریافت می نمایند.در این سامانه( سامانه پیامکی سراج) دریافت SMS رایگان می باشد.
  • در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه سرویس های با کیفیت کلیه پنل های ارسال پیامک به همراه ۵ روز گارانتی بازگشت وجه ارائه می شود.
  • بازگشت وجه ۷ روز پس از خرید و فعال سازی سرویس ، طی درخواست مشتری با اعلام شماره کارت شتاب و  ظرف مدت حداکثر سه روز کاری به انجام خواهد رسید.
  • شایان ذکر است :
    * هزینه پیامک های ارسالی بازگشت داده نمی شود.
    * هزینه شماره های اختصاصی بازگشت داده نمی شود.
  • 110
  • طرح برگ سبز ویژه مراکز فرهنگی و مذهبی(از قبیل هیئات مذهبی و پایگاه های بسج و کانون های فرهنگی و قرآنی وکتابخانه ها و…) است و فعال سازی آن نیازمند نامه کتبی با مهر و امضا از گروه مربوطه می باشد.

  • در صورت انتخاب طرح رایگان حداکثر باید طی ۷ روز پس از ثبت پنل نسبت به شارژ حساب کاربری حداقل به مبلغ یکصد هزار ریال  اقدام نمایید.

  • توضیحات کامل هر بخش را می توانید پس از ورود به سامانه از طریق نام کاربری testuser و رمز عبور testuser مشاهده نمایید.

  • قابلیت ارائه Delivery دقیق در سامانه وجود دارد.

  • در صورت ارسال ناموفق (بلک لیست، خطای مخابراتی و … ) هزینه پیام های ارسال نشده به صورت خودکار به اعتبار کاربر افزوده می شود.

  • سرعت ارسال پیامک از تمامی خطوط بیش از ۵۰ پیامک در ثانیه می باشد ( ۳۰۰۰ پیامک در دقیقه)

  • هیچ محدودیتی در تعداد خرید پیامک، تاریخ مصرف و ارسال پیام در سامانه وجود ندارد.

  • کلیه پنل ها به صورت یکساله واگذار می شود.

  • بابت تمدید سالیانه  از تخفیف ۰ تا ۱۰۰ درصدی برخوردار شوید.(با توجه به کارکرد شما)

  • به تعرفه ارسال پیامک ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

  • طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی و باتوجه به بند الحاقی تبصره ۱۹ لایحه بودجه سال ۹۴، مبلغ ۱۰ ریال “در زمان ارسال” به مبالغ ذکر شده در تعرفه اضافه می گردد.

  • از کاربرانی فعلی که تمایل به ارتقا پنل کاربری را دارند، فقط ما به التفاوت هزینه اخذ خواهد شد.

  • در هر زمانی که تمایل داشته باشید امکان ارتقاء پنل فقط با پرداخت ما به التفاوت وجود دارد.

  • در صورت ارائه خطوط،خطوط اهدایی با پیش شماره ۵۰۰۰ می باشند.

  • خط اختصاصی پیام کوتاه بصورت سالانه در اختیار کاربر قرار می گیرد.و هزینه آن با توجه به تعداد ارقام و نوع شماره و متفاوت است و از خریدار اخذ خواهد شد.

درباره‌ عبدالرسول صفار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− three = three